Wellness industrija je industija zdravlja
Naziv wellness pojavio se neočekivano i bio je prihvaćen u celom svetu. Začetnik ove ogromne i konstantno rastuće banjske industrije je Paul Zane Pilzer, koji ne samo da je otkrio novu industriju u svetu već je takođe bio aktivan u procesu javnog obrazovanja u ovoj oblasti.
Wellness industrija je izložba "industije zdravlja" koju Pilzer razlikuje od "industrije bolesti" (gde on zapravo misli na konvencionalnu medicinu udruženu sa farmaceutikom ). Medicinska industrija je, prema njegovim rečima, reaktivna i kada čovek postane njihov klijent dobije odgovor samo na specifične uslove i situacije. Čovek ne želi da bude bolnički kupac. Dakle, medicinska industrija pruža lekove i usluge koje isporučuje kao odgovor na bolesti počev od običnih sezonskih bolesti pa, na kraju, završno sa rakom. Ovi lekovi i usluge su dizajnirani za lečenje simptoma bolesti.
Industrija zdravlja je aktivna. Ljudi dobrovoljno postaju njeni klijenti i to da bi dobili dobro zdravlje, da bi smanjili efekte starenja, produžili mladost i dugovečnost, i da bi minimizirali mogućnost da postanu klijenti medicinske industrije. Proizvode i usluge industrije zdravlja traže zdravi ljudi koji žele da se osećaju još zdraviji, pametniji, lepši, mlađi i zaštićeni od bolesti.