Šta je mrežni marketing?

Mrežni ili Network Marketing postaje sve prisutniji i aktuelniji svuda u svetu. To je najprogresivniji način plasmana robe i usluga. Prvu ekspanziju je doživeo 90-tih godina. Evidentno je da kompanije koje rade po mrežnom sistemu, postižu izuzetne rezultate preporučujući, plasirajući i zaradjujući na svojim visokokvalitetnim proizvodima.

Mrežni marketing se pojavio kao konkurencija klasičnom načinu prodaje, sa težnjom da se maksimalno zaobidju posrednici izmedju proizvodjača i potrošača. Klasičan marketing podrazumeva ugradjivanje raznih posredničkih usluga u cenu proizvoda, što ne odgovara ni krajnjem kupcu ni proizvodjaču.

Mrežni marketing približava proizvodjača i potrošača direktnom preporukom čime cena proizvoda postaje povoljnija. Potrošač dobija mogućnost da proizvode nabavi po povlašćenim cenama koje se u praksi često nazivaju: klupskim, osnovnim, magacinskim, distributerskim i saradničkim cenama. Ljudi koji plasiraju proizvode nazivaju se distributeri a pošto su i oni pre svega potrošači, onda je prikladnije nazvati ih registrovani potrošači - distributeri. Oni su jedina veza proizvodjača sa ostalim potrošačima koji nisu u sistemu mrežnog marketinga. U mrežnom marketingu proizvod od proizvodjača do potrošača stiže putem neposrednog ličnog kontakta.

Dobit i zarada se dele kroz mrežu izmedju pojedinih nivoa. U klasičnoj maloprodajnoj trgovini , nekoliko prodavaca ceo dan vredno radi u prodavnici, ali u odnosu na zaradu firme zaradjuju jako malo. U mrežnom marketingu puno ljudi radi na distribuciji robe. Kompanije koje rade po principu mrežnog marketinga izbegavaju izuzetno visoke troškove poslovanja, pre svega nije potrebno graditi i održavati lance maloprodajnih objekata, nema potrebe za reklamiranjem, nisu potrebni skupi menadžeri koji bi organizovali posao. U mrežnom marketingu posao obavljaju, reklamiraju,preporučuju, transportuju ljudi koji su za te svoje napore plaćeni a kako rade sami za sebe onda raspolažu i sami odredjuju svoje radno vreme. Mrežni marketing ili network marketing ili izrada sistema za obavljanje posla kod kuće ili progresiv marketing imaju istu koncepciju u osnovi reklamiranja, distribucije i poslovanja koji se obavljaju kroz višeslojni sistem, koji čini i gradi mnogo ljudi.

Zadovoljni korisnici neke robe ili usluge imaju čak prirodnu potrebu da prenose svoja iskustva u neposrednim ličnim kontaktima sa drugim osobama. Mrežni marketing koristi ovu mogućnost i usmerava je na širenje mreže registrovanih potrošača tako da od toga imaju svi korist: potrošači da dodju do proizvoda po nižim cenama i time do uštede u odnosu na cenu koju bi platili u klasičnoj trgovini a proizvodjač da širenjem mreže ima siguran promet sa stalnom tendencijom rasta. Za ovakvu vrstu poslovanja od izuzetne važnosti je pre svega kvalitet proizvoda a zatim i povoljna cena.

Najbolji način je da "ne prodajete" već da preporučujete proizvode. Mnogi će se priključiti mrežnom marketingu da bi kupovali po povlašćenim cenama kvalitetne proizvode. Visok kvalitet je presudan za proizvode koji se nude ovakvim sistemom. Na slobodnom tržištu uspešno poslovati u mrežnom marketingu može samo onaj koji potrošačima nudi najbolje. Kompanije se trude da izadju u sustret potražnji na tržištu i obezbede onu robu ili uslugu koju potrošači najviše žele. Naravno, uvek ima i onih koji pokušavaju da kroz mrežni marketing naprave dobar posao sa proizvodima lošeg kvaliteta. Praksa je pokazala da takve firme nemaju uspeha.

Stupajući u prodajno potrošačko - distributersku mrežu jedne firme, potrošačima se otvara jedinstvena mogućnost: da po povlašćenim cenama koriste kvalitetne proizvode, pokrenu svoj posao, ostvare dobru zaradu i pomognu drugima da iskoriste tu mogućnost.

Karakteristike koje mrežni marketing čini zanimljivim i privlačnim za veliki broj ljudi su:

1. svako može da radi bez novčanog rizika i bez prethodnog sručnog znanja

2. za započinjanje poduhvata nisu neophodna velika ulaganja kao što je to potrebno za pokretanje privatnog biznisa (taxi, kiosk, restoran, butik, hostel i dr.)

3. svako je sam sebi šef, ne zasniva se radni odnos pa samim tim nema ni obaveza koje iz njega proističu. Mrežni marketing omogućuje neograničenu zaradu i potpunu slobodu u raspolaganju vremenom, a ako izgradite jednu medjunarodnu mrežu vi zaradjujete i dok spavate.

Kvalitet vašeg života zavisi samo od Vas!



Zablude i nesporazumi

Postoji mnogo zabluda i nesporazuma u vezi sa mrežnim marketingom. Mnogi ilegalni, piramidalni i lančani distributivni sistemi pokušavaju sebe da postave kao program mrežnog marketinga. Piramidalni poslovi su uglavnom nelegalni i zakonskim propisima zabranjeni u većini država. Mnogi se pribojavaju i oklevaju da pristupe nekom mrežnom programu upravo zato što ih izgradnja potrošačko distributerske mreže podseća na piramidu, a ne znaju ili ne shvataju razliku. Razlog podsećanja na piramidu je taj, što se zbog matematičkog uprošćavanja pri predstavljanju sistema zarade i napredovanja, najčešće koriste primeri sa istim učinkom svakog od distributera.Tada se uvek dobija neka sruktura koja ima oblik piramide. Medjutim u praksi je učinak svakog od distributera veoma razlčit, pa sve izgleda potpuno drugačije. U piramidi samo onaj na vrhu ima mogućnost da zaradi pare dok ostali ljudi gube svoje vreme i novac. U mrežnom marketingu svi imaju mogućnost da zarade ma gde da se u sistemu nalazili, svako ima istu mogućnost uspeha. Postoje i neki legalni piramidalni sistemi kao što su neke igre. Piramidalni sistemi se lako prepozanju jer zarada onog "ispod" ne može biti veća od onog "iznad". Razlika u mrežnom sistemu je ta, da onaj "ispod" može da zaradi više od onog "iznad" i ta pojava ne da je samo moguća već je veoma česta pojava. 

Zbog mnogih nesporazuma i pogrešnih tumačenja umesto mrežnog marketinga - network marketinga koriste se i drugi nazivi kao što su: uni level marketing, progresive marketing, kinetic marketing, flex marketing. Svi oni u suštini znače isto i imaju istu koncepciju, način reklamiranja robe ili usluga, distribuciju. U mrežnom marketingu niko ne gubi, svi učesnici su dobitnici, ma gde se u sistemu nalazili. Sistem je pravedan i svakome pruža mogućnost da postigne uspeh ukoliko za to postoje ambicije. Mrežni marketing omogućava da nadjete zadovoljstvo u poslu, steknete samopouzdanje, da oslanjajući se samo na sebe ostvarite uspeh i pomognete drugima da postignu iste rezultate. 

Kompanija Vision je medjunarodni holding koji posluje 19 godina na svetskom tržištu. U Srbiji legalno radi 8 godina sa sedištem u Beogradu. O garancijama kvaliteta proizvoda čitajte više... Vision je medjunarodni holding koji 56 % prometa na svetskom tržištu vraća u mrežu, na raspodelu distributerima. Garancije o stabilnosti su te da kompanija Vision stalno proširuje svoje tržište poslovanja a zahvaljujuči prodaji on line, dopremanje proizvoda je moguće u svim delovima sveta na svim kućnim adresama. 

Ako ste bez posla, ako ste ambiciozni, želite da radite, da započnete sopstveni biznis u kompaniji Vision vrata su vam otvorena. Svi zainteresovani mogu se javiti putem kontakt formulara ili telefonom za dodatne informacije. 

Info